Mijn pakketje was kwijt. Ik schreef er hier al eerder over. Inmiddels nadert de bruiloft toch vrij spoedig en er zijn ook dingen gebeurd!
Toen ik er de vorige keer over schreef, was ik nog dagelijks in contact met zowel DHL als de webshop. Wat ik jullie niet had verteld, was dat ik eigenlijk mijn oog had laten vallen op een andere jurk, maar toen ik wilde bestellen, was deze uitverkocht. Ik heb toen dus een andere jurk besteld, die ik wel mooi vond, maar overduidelijk een tweede keus was.
Een week later bleek mijn eerste keus jurk er toch wel weer te zijn, en toen heb ik deze ook besteld. De eerste jurk kwam dus maar niet, waardoor ik vreesde dat de tweede jurk ook niet zou komen.
Toen de blog op 18 november geplaatst werd, had ik nog geen enkele jurk ontvangen. Echter een week later, stond de bezorger van de DHL opeens voor de deur. De tweede jurk stond nog in Duitsland en ik verwachtte verder niets, dus ik dacht dat het toch de eerste jurk was. Snel zette ik een handtekening en ging ik weer naar binnen. Ik maakte het pakketje open en het bleek de tweede jurk te zijn. Verbaasd, maar opgelucht dat de jurk van mijn voorkeur er was, besloot ik de webshop maar weer eens te mailen. Ik ging er vanuit dat die andere jurk nu echt niet meer zou komen.
Al snel kreeg ik een reactie. Ik zou een tegoedbon krijgen om iets anders te kopen. Echter, wat moet ik met een tegoedbon. Ik heb verder niets nodig. Ik mailde dus terug dat ik graag mijn geld terug wilde. Na wat heen en weer gesteggel kreeg ik mijn geld terug. Het volledige bedrag.
De tweede jurk zit overigens als gegoten. Ik had al schoenen en leen een tasje van een vriendin. Een (andere) vriendin komt mijn haar en make-up doen, dus ik ben er weer klaar voor!
Liefs,
Sylvia
Heel fijn dat het toch nog goed gekomen is!
BeantwoordenVerwijderenEen heel prachtig feest gewenst, geniet er van! Aan je kleding en accessoires zal het niet liggen!