vrijdag 12 april 2024

De eerste!

Hoi! Wat leuk dat je komt kijken! Lang over nagedacht en nu eindelijk live. 


Wat kun je hier verwachten? Voornamelijk mijn dagelijkse bezigheden en hersenspinsels. Het helpt om mijn gedachten op een rij te krijgen door het op te schrijven. En wat is nou leuker dan het delen met jullie! Dit zal voornamelijk gaan over mijn zoektocht naar meer geld en hoe ik dit bij elkaar wil krijgen. Of ik wat toevoeg aan het al volle landschap? Misschien niet, maar hopelijk kan ik in ieder geval iemand vermaken en mezelf vooruit helpen!


Wat zou jij graag willen zien van mij?


Liefs,

Sylvia

5 opmerkingen:

  1. Hoi Sylvia, welkom in blogland!
    Je zoekt naar méér geld.
    Ik ben heel benieuwd hoe je dat wilt bereiken en wat je met dit geld wilt doen. Wil je vroeg met pensioen, of wil je een beter huis, of spaar je geld voor een studie, of wil je een fijne buffer om in geval van nood mee vooruit te kunnen?
    Ik lees graag wat je met dit geld wilt doen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Aaf, bedankt voor je reactie! Deze onderwerpen komen zeker aan bod! Liefs Sylvia

      Verwijderen
  2. Je dagelijkse bezigheden en hersenspinsels plus je zoektocht naar
    hoe je meer geld voor elkaar gaat krijgen is een leuke start lijkt me.
    Groet,
    Meer door minder

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Meer door minder, bedankt voor je reactie. Ik ga hier zeker meer over schrijven. Bedankt voor je reactie!

      Verwijderen
  3. Hallo Sylvia,
    Het consuminderlandschap is inderdaad vrij vol, maar er is zeker plaats voor een zinvolle toevoeging. Welkom!
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen