zaterdag 13 april 2024

Even voorstellen

 Hoi lieve lezer,


Ben je hier voor het eerst of heb je mijn verhaal van gisteren ook gelezen? Ik zal me even voorstellen!


Ik ben een vrouw, 34 jaar en woon in Drenthe. Samen met vriend (32), dochter (3) en poes (10). We wonen hier sinds 2023 in een mooie vrijstaande woning uit de jaren 60 die we zelf verbouwd hebben. Toen we het huis kochten was het nog in de originele staat. Dit houdt in dat er zelfs geen CV was! Na een intensieve verbouwing is het meeste nu wel afgerond, maar zoals altijd met de wat oudere huizen is er altijd wel iets wat nog moet gebeuren. Is het niet een nieuw likje verf, omdat dochter weer iets op de muur gesmeerd heeft, dan is het wel de schoorsteen wat lekt, omdat het nog opnieuw ingevoegd moet worden. Never a dull moment! 


Omdat er altijd wel iets moet gebeuren ben ik altijd op zoek naar meer geld om een buffer aan te leggen in de hoop dat we het niet nodig hebben (spoiler alert: tot nu toe hebben we de buffer altijd nodig gehad!) 


Vriend en ik werken beide. Hij wat meer dan ik. Ik met mijn hoofd, hij met zijn handen. Onze dochter wordt in de zomer 4 en zal na de zomer naar school gaan. Er is altijd wat te doen en hier wil ik jullie in mee nemen. 


Genoeg dus om over te schrijven, er is altijd wat te doen! 


Wat wil jij nog van me weten? 


Liefs,

Sylvia

6 opmerkingen:

  1. Hallo. Zwarte achtergrond met witte letters leest echt niet fijn. Verder prima.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je opmerking! Ik ben alles nog wat aan het uitzoeken, maar heb de site aangepast. Leest het zo fijner? Liefs, Sylvia

      Verwijderen
    2. Dat leest inderdaad veel prettiger!

      Verwijderen
    3. Fijn om te horen! Liefs, Sylvia

      Verwijderen
  2. Wat doe je zoal om geld te vinden? Want, dat ligt, behalve dan misschien flesjes en blikjes, niet op straat!
    Zoek je het in slimmer en vooral minder, geld uitgeven, zodat er meer geld overblijft, of zoek je het in meer verdienen met een 2e of een 3e baan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Aaf, goede vragen! Ik ga er over nadenken wat ik hier over kan schrijven :) Liefs, Sylvia

      Verwijderen