maandag 27 mei 2024

Geld verdienen in de zon

 Vaak zijn Vriend en ik druk bezig in de tuin. Het onkruid moet tussen de stenen weg, het gras (wat wel groeit) moet gemaaid worden, het gras (wat niet groeit) moet verzorgd worden, de kantjes moeten gemaaid worden. Bloemen geplant. Zo is er altijd wel wat. En uiteindelijk zal het nog wel wat meer worden. We willen in plaats van een stuk gras nog wat beplanting en in de toekomst wil ik nog een moestuin.


Maar soms, dan geniet ik van de zon en lig ik gewoon op een stoel te genieten van de zon (voor zover Dochter dat toelaat). Ik geniet er dubbel van, wetende dat onze zonnepanelen geld voor ons verdienen.


Nu maar hopen dat de zon zich snel weer in volle glorie laat zien!


Liefs,

Sylvia

2 opmerkingen:

  1. We hebben veel mossen tussen de tuintegels en die laten we zitten, hebben veel beestjes ook baat bij en de grasjes etc die trek ik er zorgvuldig uit. Zo blijft de zandgrond eronder ook intact en spoelt niet weg

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mos heb ik inderdaad ook niet zo'n probleem mee, maar wij hebben heel veel distels tussen het gras en de tegels helaas. En ik mag graag op blote voeten lopen buiten in de zomer. Liefs, Sylvia

      Verwijderen