dinsdag 18 juni 2024

Albert Heijn stopt met naambordjes om agressie tegen personeel

 Je leest het hele artikel op de NOS.


Ik vind hier wel wat van. Hoe haal je het in je hoofd om iemand die bij een supermarkt werkt op te zoeken op sociale media. Hoe verzin je het om iemand met van alles te verwensen, omdat je er iets gezegd wordt van iets wat niet mag in die winkel?  

Je stapt bij een bedrijf binnen en hebt te maken met de huisregels van dat bedrijf. Als je je daar niet aan kunt conformeren, stap je wat mij betreft die zaak niet binnen.

Ik wil niet dat er binnen bij ons gerookt wordt. Als je je daar niet in kunt vinden, hoef je niet binnen te komen. Wat mij betreft exact hetzelfde. En zo heeft iedereen wel iets wat hij/ zij niet in zijn huis wil. Overal zijn regels. Maar gedraag je er naar.


En nu ga ik weer verder met mijn dag. 


Liefs,

Sylvia

2 opmerkingen:

  1. Ja, ik vond het ook heel erg dat dit nodig is. Wat zijn dat toch voor mensen die personeel gaan uitschelden en agressief benaderen?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De lontjes van veel mensen worden steeds korter. Niet alleen tegen personeel van supermarkten , ook als klant word je door andere klanten wel eens chagerijnig aangekeken of aangesproken. En ook op straat en in het verkeer. Helaas.

    BeantwoordenVerwijderen