zondag 27 oktober 2024

Dubbel loon

 Het moment is weer bijna daar. Dubbel loon in 1 maand.


Vriend heeft 4-wekelijks loon en ik heb een dertiende maand. Normaal gesproken krijgen we dus beide in december een dubbel loon. Echter valt alles nu zo gunstig voor Vriend dat hij in november al een dubbel loon heeft. Ik krijg dan in december mijn dertiende maand en zo hebben we aan het einde van het jaar extra geld. Handig zo met de feestdagen.


Zoals ik eerder al vertelde hebben we het meeste voor de feestdagen al in huis. Dat betekent dat dit geld meteen naar de spaarrekening kan. Ik hoop hierdoor een flinke eindsprint te kunnen maken aan het einde van dit jaar voor onze vakantie volgend jaar. Want er moet nog genoeg gespaard worden om weg te kunnen! 


Liefs,

Sylvia

1 opmerking:

  1. Voor mij komt de eindejaarsuitkering er weer aan, en mijn werkgever heeft besloten om die altijd in november te geven, zodat je het geld al hebt voor de (eventueel) dure maand van december.

    BeantwoordenVerwijderen