zaterdag 26 oktober 2024

Klok verzetten

 Ik was het helemaal vergeten, maar vannacht moet de klok verzet worden. Bij ons niet zoveel werk, alleen de oven en 1 klok moeten verzet worden, de rest gaat volledig automatisch.


Dochter heeft er gelukkig nooit zoveel last van. Ze zal de komende dagen wat 'vroeger' wakker zijn, maar in ons geval is dat fijn. Misschien hoeven we ons dan eens niet te haasten 's ochtends. Ik weet nog dat het vorig jaar van korte duur was dat Dochter vroeg wakker was, dus ik ben benieuwd.


Heb jij last van de klok die verzet wordt?


Liefs,

Sylvia 

1 opmerking:

  1. Ik heb er weinig last van, zeker als de klok terug gaat. Ook onze kinderen (inmiddels volwassen) hebben er nooit last van gehad. Ik ben dol op de lichte lente en zomeravonden dus ik neem het uurtje korter slapen in maart voor lief.

    BeantwoordenVerwijderen