vrijdag 19 april 2024

Tosti's

 Je weet pas wat je mist als het er niet meer is.


In de categorie 'klein leed'. Klinkt heel dramatisch en is het stiekem eigenlijk ook.  


Dochter en ik eten eigenlijk iedere woensdag een tosti met zijn tweeën. Vorige week begaf het tosti ijzer het voor onze tosti sessie. De stekker werd in het stopcontact gestopt, we hoorden een poef en het tosti ijzer werd niet meer warm. Helaas, we maakten maar een pan tosti. Dit ging echter niet zo makkelijk en smaakte ook anders. Dochter en ik waren het er over eens. Er moest een tosti ijzer terug komen. 


Opa heeft eerst nog een grondige inspectie gedaan om te kijken of het tosti ijzer mogelijk nog gemaakt kon worden. Helaas was dit niet het geval en na deze inspectie togen dochter en ik naar de Action. We hebben afgelopen woensdag weer heerlijk een tosti gegeten.


Dochter blij met haar tosti en ik heb natuurlijk het action bonnetje ingescand in mijn Roamler app.


Heb jij wel eens iets gemist, waarvan je niet had gedacht dat je het zou missen?


Liefs,

Sylvia

2 opmerkingen:

  1. Hier juist het tegenovergestelde, er zijn hier al aardig wat apparaten verdwenen uit huis. De magnetron ging naar mijn dochter die alleen een kookplaat had en graag een oven wilde. TV kijken doe ik tegenwoordig net zo makkelijk op mijn laptop. Tosti's maken doe ik in de oven ..Patat en snacks komen ook uit de oven sinds de frituurpan de geest gaf. Koffie drink ik zelf niet dus ook geen koffiezetapparaat heb ik ook niet meer. Komt er visite die wel koffie drinkt dan gebruik ik een cafetierre die een stuk minder ruimte inneemt dan zo'n koffiezetapparaat. Bij mij speelt dan wel mee dat ik zeker in de keuken weinig ruimte heb voor allerlei apparaten. Bij sommige dingen is het wel even wennen aan de andere smaak bijvoorbeeld bij tosti's en patat, maar dat went snel genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan niet meteen iets bedenken maar ik snap heel goed dat als je zin hebt in een tosti en het lukt niet, dat dit balen is!

    BeantwoordenVerwijderen