donderdag 18 juli 2024

Haat/liefde verhouding

 Hardlopen, ik heb er een haat/ liefde verhouding mee. Vroeger Pre-zwangerschap liep ik vaak en ver. Ik had er zelfs een beetje plezier in. Ik schreef er hier al eens over. 


Het ging weer aardig dit jaar. Ik liep netjes 3 keer per week hard. Totdat ik een nieuwe baan kreeg, op vakantie ging en ziek werd. Ik was de hardloopschoenen vergeten mee te nemen naar Zweden. Geen probleem, ik moest toch nieuwe kopen, dus dit heb ik in Zweden gedaan. Ik heb ook nog netjes 2 keer in Zweden gelopen, maar doordat het niet vlak was, niet volgens schema, maar gewoon een beetje op gevoel.  Ook geen probleem. Toen kwamen we thuis, werd Dochter ziek, volgde ik er achteraan, had ik het druk met werk en opeens zijn we bijna 3 weken verder waarin ik niet gelopen heb. 


Dat houdt nu dus op. Even een schop onder mijn eigen kont. Vanavond ga ik hardlopen en morgen vertel ik jullie hoe het ging! 


Liefs,

Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten