vrijdag 19 juli 2024

Hoe het hardlopen ging

 Gisteren schreef ik er over en deed ik het ook. Hardlopen. Een klein rondje van 5 kilometer. Niet te snel, wel een paar versnellingen er in. Het was eigenlijk niet zo spannend en eigenlijk had ik het 2 weken eerder moeten doen.


Sommige mensen worden gelukkig van sporten. Ik word gelukkig van beter zijn dan gisteren. Omdat het in deze staat onmogelijk is om beter te zijn dan pre-zwangerschap heb ik die prikkel helemaal niet. Ik heb het daarom ook iets te lang uitgesteld gisteren, dat hardlopen. Toch was het prima om even buiten te zijn en mijn hoofd leeg te maken. Op naar weer 3 keer per week hardlopen!


Liefs,

Sylvia

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je gaat hardlopen! Ik houd ook niet van sporten, maar hardlopen doe ik sinds de geboorte van mijn vierde kind en die is nu 23. De truc is vooral niet te snel te willen: je moet nog kunnen praten anders ga je te snel. En rustig opbouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga dagelijks naar de sportschool voor een half uur lopen en een half uur fietsen en wat krachttraining. Kan niet meer zonder, komt natuurlijk door de hormonen die vrijkomen zoals endorfine en dopamine. Je komt straks weer helemaal in het ritme, let maar op!

    BeantwoordenVerwijderen