maandag 22 juli 2024

Vakantie!

 Alweer hoor ik je misschien denken. Tsja, deze vakantie was al gepland, de vakantie naar Zweden niet


Dit keer gaan we niet weg. We zijn twee weken vrij en blijven lekker thuis. Misschien her en der nog een dagje weg, maar dat hangt van het weer af en hoeveel zin we hebben. We gaan Dochters verjaardag vieren, ze wordt alweer vier. En hoe cliché het ook is, wat gaat de tijd snel. Ons meisje gaat na de vakantie alweer naar school. Een nieuw tijdperk. Eentje waar ik stiekem ook wel weer op zit te wachten, lekker boodschappen doen zonder dat ze bij ieder schap vraagt of ze dit of zus of zo mag hebben.


Verder gaan vriend en ik (weer) verder met klussen aan het huis die nog moeten gebeuren. Het is helaas nooit klaar. 


Heb jij al vakantie gehad?


Liefs,

Sylvia

2 opmerkingen:

  1. Ik ben net aan mijn tweede week begonnen en heb er dan nog vier! Ja, dat is het onderwijs. Spannend als de Dochter strakjes naar school is. Kan me voorstellen dat het moeilijk is maar fijn tegelijkertijd omdat je je handen wat meer vrij hebt als zij op school is. Een nieuwe fase voor jullie! Maar eerst nog lekker met z'n drietjes twee fijne weken vakantie, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen