zondag 21 juli 2024

Lang wachten op een bestelling

 Op 21 mei al kocht ik wasmiddel bij Amazon om te testen. Ik ben niet perse fan van Amazon, maar goed, om te testen wou ik het hier wel bestellen. Het wasmiddel was echter niet op voorraad en zou geleverd worden tussen 12 juni en 21 juli. 


Je raadt het al, in deze ruime periode werd het uiteindelijk (natuurlijk) 17 juli.


Ik ben dus geneigd om dan al een negatieve review te schrijven, vanwege de levertijd, maar ik vind ook dat ik dit niet kan maken. Daarom ben ik er blanco ingegaan en heb ik uiteindelijk toch een positieve review geschreven. 


Ik moest er even op wachten, maar uiteindelijk heb ik nu voor niks weer 3 flessen wasmiddel! Kan ik in ieder geval weer wassen. Ik wacht overigens nog steeds op vaatwastabletten om te testen. Niet dat ik ze kan gebruiken, maar goed. 


Heb jij wel eens lang moeten wachten op een bestelling?


Liefs,

Sylvia

2 opmerkingen:

  1. Ik vind wasmiddel bestellen onzin. Ze verkopen dat ook in de supermarkt op 1
    Km afstand, en binnen 5 km op nog veel meer plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik koop weinig online, apps als ali, temu en shein raak ik in verdwaald en als ik iets wil geef ik mijn wensen aan dochter door en zoekt die het voor me uit en bestelt, maar gebeurt weinig.
    Bestal wel eens bij onlinedrogist en dat gaat heel snel, en kortgeleden 2 broeken die er ook de volgende dag waren

    BeantwoordenVerwijderen