zaterdag 6 juli 2024

Side hustle - juni 2024

  







Ook deze maand vertel ik jullie weer wat ik verdiend heb met de verschillende 'side hustles' die ik uitvoer. Zo hou ik mezelf scherp en hopelijk kan ik jullie er mee vermaken/ inspireren. Ik noteer bedragen in de maand dat ik het betaald heb gekregen. Zo kan het dus zijn dat ik iets al veel eerder 'verdiend' heb, maar nu pas op mijn rekening uitbetaald heb gekregen. 

Klik hier voor eerdere updates.

Al het geld wat ik ontvang met mijn side hustles stort ik op een aparte spaarrekening. De producten die ik getest heb, daar heb ik niets aan verdiend, ik heb alleen het bedrag terug gekregen wat ik er voor betaald heb. Technisch gezien heb ik dit dus niet 'gespaard', maar voorgeschoten en weer terug ontvangen. Om dit toch inzichtelijk te maken, noteer ik dit bedrag hier wel.

En dan nu.... Tromgeroffel.... Wat heb ik verdiend in juni met mijn side hustles.


Euroclix                    € 0,00
Mysteryshoppen       € 75,55
Enquetes                  € 8,13
Woolsocks                € 0,00

Producttesten/ gratis producten            € 217,89


Het totaal deze maand komt dus op  83,68. Zoals verwacht is dit (veel) minder dan vorige maand. Gelukkig ben ik niet afhankelijk van deze inkomsten en is het alleen maar mooi mee genomen. Ik ben natuurlijk ook nog een week op vakantie geweest, dit zal volgende maand ook nog wel terug te zien zijn. Daarnaast ben ik wel erg blij dat ik zoveel producttesten heb kunnen doen. Ondanks dat dit niet direct geld op levert, bespaard dit wel geld, doordat we minder producten hoeven te kopen. 

Euroclix

Voor Euroclix geldt dat ik mijn clix eerst laat staan voor een betere wisselkoers. Het saldo van mijn Euroclix is nu 16.167 clix. Dit is 1.753 clix meer dan vorige maand. Dit komt vooral doordat ik producttesten heb gedaan en met cashback heb gekocht via Euroclix. Ook heb ik redelijk wat enquêtes ingevuld via Euroclix. Ik ga er vanuit dat ik voor het einde van het jaar 20.000 clix heb zolang ik met dit soort aantallen per maand naar het einde van het jaar ga. Minder dan 4.000 clix te gaan! Zo zie je maar wat een beetje focus kan doen. Ik denk dat ik er langzaam over na kan gaan denken of ik bij 20.000 clix de boel laat uitbetalen, of dat ik toch nog verder doorspaar. De eerstvolgende betere wisselkoers komt bij 50.000 clix, nog wel echt een kluif dus. Daarnaast is het uitzonderlijk dat ik zoveel clix in een jaar haal. Tot vorig jaar kon ik ongeveer 2 keer 2.000 clix uit laten betalen per jaar. 

Wil jij lid worden van Euroclix en doe je dat via mijn link? Dan krijg ik 150 clix en ben ik je eeuwig dankbaar! 

Mysteryshoppen

Ik heb bij meerdere opdrachtgevers opdrachten gedaan. Bij Multi-Value duurt het even voor de uitbetaling komt, dus deze opdrachten zijn al eerder gedaan. Bij Excap krijg ik de betaling wel vrij snel, dus deze zijn korter geleden gedaan. De opdrachten variëren van bellen, tot een adviesgesprek of verkoopgesprek voeren. Soms zit er een aankoopvergoeding in, omdat je een product moet kopen of een drankje moet bestellen om de service te beoordelen, maar deze bedragen zitten niet in het bedrag hierboven genoemd. De opdrachtgevers die ik gebruik zijn Multi-ValueExcap en Roamler. Ik vind ze alle drie betrouwbaar, aangezien ik al verschillende betalingen van deze drie partijen heb ontvangen. 

Ik heb deze maand veel minder verdiend dan vorige maand. Ik had aardig wat opdrachten bij Roamler gedaan waarbij je 'product hunt'. Deze zijn relatief makkelijk en hier kun je lekker mee cashen. Helaas staan er niet veel opdrachten meer open bij Multi-Value en Excap. Ik verwacht dat dit te maken heeft met het feit dat we richting de zomer gaan en dat het na de zomer weer aan zal trekken. Volgende maand dus waarschijnlijk ook wat minder binnen deze categorie.

Enquêtes

Ik heb deze maand even weer wat meer enquêtes gedaan bij Attapol. Dit heeft geresulteerd in een mooi resultaat. Het blijft natuurlijk zo dat je er relatief weinig mee verdiend. Het kost veel tijd, tegen een lage vergoeding. Echter doe ik dit voornamelijk als ik even niets te doen heb. Loze tijd dus. Hopelijk kan ik zo doorgaan!  

Woolsocks

Ik koos er deze maand voor om geen uitbetaling te doen. Ik had € 30,73 verdiend over de maand mei en ik besloot er een AH cadeau kaart van te kopen via Woolsocks. Ik kreeg daarvoor een cadeau kaart van € 31,03. Bij een uitgave bij de AH kreeg ik dit geld weer terug in 'mijn sok' en dit is inmiddels gebeurd. Omdat dit meer oplevert dan een uitbetaling op je bankrekening twijfel ik over volgende maand. Het is ook wel lekker om het geld op de rekening te hebben, maar zo gaat het wel sneller heb ik het gevoel. Daarnaast kan ik het vaker doen per maand, waardoor het sneller meer waard wordt. Misschien dat ik het ga afromen bij een bepaald bedrag.

Wat zou jij doen?

Wil jij ook lid worden bij Woolsocks? Als je dit via mij doet, kan ik je een tegoedbon geven van bijvoorbeeld de Hema, Albert Heijn, Zeeman en andere winkels. Neem contact met me op zodat ik je een link kan sturen! 

Producttesten/ gratis producten

Ik heb de categorie een klein beetje hernoemd, omdat de cashback acties hier ook in staan. Zoals aangegeven neem ik dit niet mee in het totaalbedrag, maar wil ik het wel inzichtelijk maken. Ik gaf vorige maand al aan dat ik al wel producten had getest, maar dat ik het geld nog niet binnen had. Inmiddels heb ik het geld op de rekening staan (en ook weer doorgezet naar de spaarrekening, ik miste het immers toch al niet meer). Ik heb in mei shampoo, crèmespoeling, deodorant en haarverf getest. Daarnaast kreeg ik een epileerapparaat en verschillende shampoo’s toegestuurd om te testen. Ik heb hiervoor de prijs van bol.com gepakt om inzichtelijk te maken wat de waarde hiervan is. Erg jammer vond ik het dat ik afgelopen week op vakantie was, er kwam bericht dat er meerdere producten via Roamler getest konden worden, maar dit heb ik helaas gemist omdat ik er dus niet was. Ik hoop dat er binnenkort ergens een test beschikbaar komt voor vaatwastabletten, deze heb ik bijna op. Niet dat ik ze nu kan gebruiken, maar toch :) 

Hoe ging het bij jou deze maand?


Liefs,
Sylvia

2 opmerkingen:

  1. Ik doe ook mee aan Woolsocks. Ik heb zitten zoeken naar een AH giftcard. Waar heb jij die gevonden? Ik kan hem niet vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jacqueline, als je op uitbetalen klikt, dan krijg ik de keuze tussen een cadeaubon of uitbetalen op de rekening! Liefs, Sylvia

      Verwijderen