maandag 15 april 2024

De Roamler app. Een toevoeging of?

 Al enige tijd gebruik ik de app van Roamler om wat extra geld te verdienen. Ik gebruik dit voornamelijk om Action bonnen in te scannen. Meestal vind ik de overige taken (het mysteryshoppen) te veel werk voor het geld wat je er voor krijgt. Totdat ik afgelopen maand ineens 2 keer prijs had bij product testen. 


Bij Roamler kun je producten testen waarbij je geen vergoeding krijgt, maar de producten na een goed beoordeelde review terug betaald krijgt. Ik zie het helaas niet vaak van dit soort opdrachten voorbij komen en als ik ze zie zijn de producten vaak al uitverkocht, maar nu had ik 2 keer in 1 week geluk!


Het eerste product wat ik mocht testen waren waspods. Een beetje onwennig als ik was heb ik de waspods gekocht en gewacht tot de opdracht open stond om de review te schrijven. Mocht ik dit toch niet mogen doen, dan kon ik de waspods in ieder geval nog terug sturen. Toen de opdracht open stond, meteen een wasje er in gedaan en gewassen en hiermee een review geschreven. Dit bleek vrij makkelijk en na een dag was de review al goedgekeurd. 


Toen ik een dag later keek, kon ik opeens deodorant testen. Meteen ingeschreven natuurlijk en toen ik het binnen had meteen getest. Ook hiervoor kon ik ongeveer een week later een review indienen en deze was ook snel goedgekeurd. 


Nu kan ik fijn gratis wassen en is mijn deodorant voorraad weer aangevuld. Ik ben benieuwd of ik nog een keer de mogelijkheid krijg om iets te testen. Ik ben erg tevreden over deze werkwijze.


En wie weet ga ik in de toekomst ook nog wel echt opdrachten doen waarbij je foto's moet maken van bepaalde producten in winkels. Voor nu is het prima zo en hoop ik vooral dat er meer producttesten online komen. Echt serieus geld verdienen hiermee doe ik nu dus (nog) niet.


Ik kan 1 invite code weggeven aan een nieuwe Roamler gebruiker! Stuur me een bericht als je deze graag wilt ontvangen! 


Ken jij Roamler al? En maak je er veel gebruik van? Ik ben erg benieuwd naar Tips&Tricks om hier zo meer voordeel uit te kunnen halen! 

1 opmerking:

  1. Ik gebruik de roamler app nog niet zo lang, maar ben het met je eens dat de taken vaak te veel werk zijn voor de vergoeding die er tegenover staat. De afgelopen week met de Hunted taken heb ik wel het eea gedaan. grt. Harriet

    BeantwoordenVerwijderen