zaterdag 27 april 2024

Attapol, veel enquetes en een lage uitbetalingsgrens

 Ik heb eerder al geschreven over enquêtes via Euroclix, maar het echte enquête werk gebeurd bij Attapol


Attapol is een app die je kunt downloaden en waarmee je vervolgens enquêtes kunt doen. Er staan altijd erg veel enquêtes op. En ondanks dat het per enquête misschien niet zo veel is (je bent in verhouding veel tijd kwijt om een klein centje te verdienen), heb ik er al een leuk bedrag mee verdiend. 


Ik doe de enquêtes meestal als ik bijvoorbeeld tv aan het kijken ben, of op de wc zit. Ik ben er voor mijn gevoel dan geen extra tijd aan kwijt en 'verdien dan geld om tv te kijken'. Zo is het natuurlijk niet, maar ach, gevoel is ook wat waard.


Attapol heeft als voordeel dat de uitbetaalgrens op 3 euro ligt. Ik zit hier vrij snel op en vraag dan ook geregeld een uitbetaling aan. Dit wordt dan overgemaakt naar mijn PayPal account en vanuit daar zet ik het door naar mijn rekening. Easy does it en ik heb ook zeker het idee dat het sneller gaat dan Euroclix.


Kende jij deze app al?


Liefs,

Sylvia

4 opmerkingen:

  1. Nee kende ik niet. Maar hem hem opgezocht en ga eens kijken of het wat voor me is. Ik heb al van een paar anderen geprobeerd maar er weer afgegooid, niet leuk of vooraf teveel vragen beantwoorden en dan buiten de doelgroep vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor ik eraan begin en al veel gegevens invul, kan je ook andere manier van uitbetalen kiezen dan Paypal want die heb ik niet en wil ik ook niet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sylvia schrijft27 april 2024 om 09:42

      Hoi Lot! Wat leuk dat je het wilt proberen! Je kunt via Revolut (ik ken het niet?) laten uitbetalen of een giftcard van Zalando of Amazon kiezen. Liefs, Sylvia

      Verwijderen
    2. Revolut ken ik ook niet en zo nog onbekend ga ik dat ook niet proberen en eigenlijk heb ik ook niks aan Zalando of Amazon.
      Maar ga wel even kijken, eraf kan altijd en ga niet meteen rekeningnummer invullen, de andere gegevens zijn minder spannend

      Verwijderen