maandag 22 april 2024

Euroclix, heb jij er al veel mee verdiend?

 Naast de Roamler app gebruik ik al weer geruime tijd Euroclix! Ik heb het even nagezocht, maar volgens mij ben ik hier al sinds september 2018 lid van! 

Ik zie veel medebloggers gebruik maken van Euroclix en voor mezelf loopt het ook wel aardig op.

Het gaat eigenlijk een beetje met ups en downs. Soms heb ik geen zin in enquêtes en doe ik niet zo veel. Ook zijn er periodes dat ik er niet om denk als ik aankopen doe. Dom! Maar het gebeurd. Al met al heb ik toch al ruim 45.000 clix verdiend. Sommige mensen zullen hier niet van opkijken, maar ik vind het een net aantal voor wat ik er voor gedaan heb. Het heeft me toch al ruim 400 euro opgeleverd! 


Op dit moment heb ik ruim 10.000 clix in mijn account staan, goed voor in ieder geval 150 euro. Ik laat ze nog even staan in de hoop dat ik het tegen een betere wisselkoers kan ruilen. 


Doe jij ook mee aan Euroclix? En heb je er al veel mee verdiend?


Liefs,

Sylvia

4 opmerkingen:

  1. Ik heb geen blog dus er is nooit iemand via mij aangemeld en dan schiet het niet op met alleen clicken en ik bestel ook weinig online.
    Op dit moment heb ik in maanden 1000 punten bij elkaar gesprokkeld, weet nog niet of ik dat ga opnemen of wacht tot 2000 wat 25 oplevert.
    Ook van Gfk ben ik lid en dat gaat redelijk, af en toe een cadeaubon en ik hoef er weinig voor te doen dan de enquetes omdat Trends ook geinstalleerd is

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Lot, wat jammer dat het niet zo snel gaat, maar wel begrijpelijk als je niet veel online besteld. Er is via mij ook nooit iemand aangemeld, maar als ik een beetje mijn best doe met de enquetes (en af en toe wat online bestel en het in de gaten houdt dat ik daar Clix mee kan verdienen), dan zit ik op zo'n 25 euro per jaar. Dat ik nu 10.000 clix heb, is voor mij ook uitzonderlijk. Liefs, Sylvia

      Verwijderen
  2. Ik ben sinds kort slapend lid van euroclix. Tot voor kort kreeg je clix als de via jou aangemelde leden euroclix verdienden. Dan kreeg ik 10% van wat de via mijn blog aangemelde leden verdienden. Dat kon oplopen tot wel 3.000 gratis clix per maand, want er waren blijkbaar veel lezers van mijn blog met euroclix begonnen. Commissie heetten die gratis clixt en die commissie is sinds december vorig jaar afgeschaft en dus schiet het nu zo langzaam op als Lot beschrijft.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach ja, dat is wel zuur inderdaad, dan verdiende je er een leuk zakcentje mee. Ik heb nog nooit mensen aangebracht, dus ik mis die inkomsten (gelukkig) ook niet. Liefs, Sylvia

      Verwijderen