zondag 28 april 2024

Woolsocks

Let op: dit artikel is van april 2024. Woolsocks is nog volop in ontwikkeling, dus mocht je dit later lezen, dan kan het zijn dat de info hieronder niet meer up-to-date is!


Eerder heb ik het al gehad over Roamler, waar ik kassabonnen in scan van de Action. Dit levert een leuk zakcentje op. 


Heb je nog geen account bij Woolsocks? Onder deze blog geef ik verschillende cadeaubonnen weg, die je kunt gebruiken als je lid wordt van Woolsocks. 


Bonnen scannen

Daarnaast scan ik mijn bonnen van de Action (en van andere winkels) in bij Woolsocks.  Als je meer dan 10 euro uitgeeft en je pint dit met een gekoppelde rekening, kun je de bon in de meeste gevallen inscannen. het kan zijn dat een winkel niet mee doet, maar mijn ervaring is dat de meeste winkels wel mee doen. Als de bon vervolgens goedgekeurd wordt, mag je aan het rad draaien. Je kunt hier dan 1 of meerdere zegels winnen en zelfs het aankoopbedrag van de bon (ik heb overigens nog nooit gehoord dat iemand dat won).

Cashback

Naast het inscannen van kassabonnen, biedt Woolsocks ook aanbiedingen op producten aan. Je krijgt hiervoor dan cashback als je dit product aankoopt in de geselecteerde winkel en vervolgens de bon inscant. Ook hiervoor geldt dat je dit krijgt op het moment dat je rekening gekoppeld wordt. 

Ook kun je cashback krijgen bij geselecteerde webwinkels. Dit kan in de vorm van een percentage zijn, maar ook kan je giftcards kopen. Je krijgt dan een bepaald percentage van het bedrag waarvoor je de giftcard koopt. Dit percentage kan oplopen tot 12%, een beetje afhankelijk van de webwinkel. Let wel goed op dat of je de kaart ook in de winkel kunt inleveren, of dat het alleen digitaal is. Daarnaast, als je iets wilt terug sturen, krijg je het geld ook terug in de vorm van een tegoedbon, de tegoedbon kun je niet terug in wisselen.

Autorewards

Nog een andere mogelijkheid om geld te verdienen is autorewards. Zodra je je rekening gekoppeld hebt (is ie weer), spaar je automatisch. Als je bijvoorbeeld bij de Lidl of Kruidvat iets haalt en je betaald dit niet contant maar vanaf je gekoppelde rekening, herkent Woolsocks dit automatisch en krijg je cashback. Als je dit voor het eerst gebruikt, kijkt Woolsocks zelfs tot 3 maanden terug en kun je tot maximaal 5 euro in 1 keer krijgen! 

Uitbetalingsgrens

Sinds kort heeft Woolsocks een uitbetalingsgrens van € 2,50. Meestal kom ik hier iedere maand wel aan door mijn aankopen. Ik laat mijn sok dan ook 1 keer per maand uitbetalen. 

Rekening koppelen

Ik gaf het hierboven al aan. Om geld te verdienen met Woolsocks, moet je in de meeste gevallen je rekening koppelen. Ik kan me voorstellen dat je hier wat huiverig voor bent, maar dit is veilig. Woolsocks moet zich houden aan de PSD2-regels die gelden voor een koppeling tussen een bank en een ander systeem. 

Combineren van mogelijkheden

Binnen Woolsocks kun je ook nog mogelijkheden combineren. Zo kun je bijvoorbeeld een Hema cadeaubon kopen met cashback, en vervolgens online een aankoop doen met cashback. Je hebt dan 2 keer voordeel (en daar hou ik van). Je kunt het bijvoorbeeld ook met Bol.com doen. Ik koop dan altijd een keuzecadeaukaart, wissel deze om voor een Bol.com cadeaukaart, ga vervolgens naar Euroclix om dan via deze cashbacklink een aankoop te doen. Zo profiteer ik dubbel! Ik kijk dan ook altijd waar ik de meeste cashback kan krijgen om zo maximaal te profiteren. 

Lid worden

Ben je nou nog geen lid, maar ben je wel enthousiast geworden na deze blog? Ik heb nog waardebonnen die ik weg kan geven. Let er wel bij op dat de voorwaarde is dat je een nieuw lid bent (en dus ook nog geen account bij Scoupy hebt, want dit is van dezelfde eigenaar) en dat je je rekening koppelt. 

Let op! Een giftcard kan maar 1 keer gebruikt worden. Het kan dus zijn dat een giftcard al geclaimd is. Probeer dan een andere. Ik probeer deze lijst up-to-date te houden.


Laat het me weten als je een giftcard geclaimd hebt. Blij dat ik je heb kunnen helpen! 

Liefs,
Sylvia

2 opmerkingen:

  1. Misschien nog een tip die je niet kent. Ik koop vaak mijn Bol.com bonnen bij https://www.wissel.nl/. Daar koop je bv een Bol.com bon met 5% korting . Ze hebben ook andere bonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jacqueline! Dit klopt! Daarnaast kijk ik ook vaak op CashbackXL. Ik pak dan vaak een cadeaubon met de hoogste korting en combineer dit met de hoogste cashback! Liefs, Sylvia

      Verwijderen