woensdag 7 augustus 2024

Boodschappen laten bezorgen door de Albert Heijn

 Ik had het nog nooit gedaan. Vooral omdat het tot voor kort niet kon bij ons in de buurt, maar ook omdat het altijd ons ding is op woensdag. Dan doen Dochter en ik samen boodschappen. Maar nu was het moment eindelijk daar. Ik liet boodschappen bezorgen. Tijdens de vakantie waren we eigenlijk te druk rondom het huis bezig om naar de supermarkt te gaan en omdat Dochters verjaardag gevierd zou worden, besloot ik vanuit de luie stoel boodschappen te bestellen.


Ik vond het nog best lastig. Ik ben toch gewend om een beetje door de supermarkt te lopen en dingen aan te raken en last minute beslissingen te maken. Dat was nu wat lastiger. Scheelt waarschijnlijk ook heel veel geld. Nadeel vind ik wel dat ik gewend ben om naar de Lidl en de Albert Heijn te gaan. Nu bestelde ik alles bij de Albert Heijn. Het had dus goedkoper gekund, maar goed. Ik had geen tijd om boodschappen te doen. 


De boodschappen werden besteld en ik maakte een afspraak om ze een dag voor de feestelijke dag te laten bezorgen. Ik kreeg heel netjes een bevestiging. Die kreeg ik iedere keer als ik een wijziging deed aan de bestelling. Op de dag zelf werd ik goed op de hoogte gehouden waar de bezorger met mijn boodschappen was. Heel erg fijn. En ruim binnen de tijd werd het bezorgd! 


Ik liet de boodschappen gratis bezorgen door een proefmaand te nemen bij de Albert Heijn. Dit betekent dat ik een maand lang de tijd heb om boodschappen te bestellen. De minimale waarde van de boodschappen is 50 euro, om het te kunnen laten bezorgen. Ik ga dus aankomende maand kijken of het goedkoper is als ik alle boodschappen ga laten bezorgen, of dat het goedkoper is om toch zelf boodschappen te doen.


Hoe doe jij je boodschappen? Doe je dit online of ga je naar de winkel?


Liefs,

Sylvia

4 opmerkingen:

  1. Op het eiland waar ik woon (in Zeeland) ziten wel een ah en jumbo maar die doen dat niet. De plaatselijke Spar wel maar geen idee hoe dat werkt, heb ik me nog niet in verdiept omdat ik het niet nodig heb en graag winkel en de tijd ervoor heb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sylvia ik heb ook 1 keer boodschappen besteld
    Ik vond het makkelijk om lekker vanuit huis te bestellen
    Maar ik ga het niet elke keer doen want net als jij vind ik het
    Belangrijk om de dingen te zien en dan hoef je er niet op te wachten
    Maar onze conclusie is wel met ziekte en in de winter als het weer slecht is vind ik het wel een uitkomst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik haat alles waarvoor ik thuis moet gaan zitten wachten en dus vooral en met name bezorgdingen. Vreselijk. Niks voor mij.
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marijke, ik zorg ervoor dat ik genoeg te doen heb, zodat ik niet 'wacht'. Daarnaast vind ik het van de AH heel fijn dat ze op de dag zelf een interval van ongeveer 3 kwartier geven en ook een bericht sturen als ze naar de klant voor mij gaan. Echt lang wachten hoeft dan sowieso niet! Liefs, Sylvia

      Verwijderen