zondag 4 augustus 2024

Droogarmhaken

 Al ruim 4 jaar heb ik nieuwe droogarmhaken met ophangoog in de kast liggen, omdat er eentje kapot is gegaan van de droogmolen tijdens een verhuizing. Gisteren was eindelijk de dag dat ik hem zou gaan vervangen. We waren bezig met de spullen op te ruimen die uit de werkkamer kwamen en kwamen ze tegen. De droogmolen stond ook uit, dus dit was HET moment.


Totdat ik bij de droogmolen was en ze helemaal niet bleken te passen. 4 jaar iets bewaard waar ik helemaal niets aan heb. Aangezien ik het wel graag weer compleet wil hebben keek ik op de site van Brabantia, maar ik kwam er niet uit.


De verkeerde droogarmhaak.


Ik heb ze dus maar gemaild en een foto gestuurd van de juiste armdop om te vragen welke ik moet hebben. Hopelijk kunnen ze mij nog een nieuwe leveren!


Heb jij wel eens iets bewaard waar je niets aan had?


Liefs,

Sylvia 

3 opmerkingen:

  1. Ik bewaar van alles, en als je dan iets nodig heb is het nooit de goede maat - of ik kan het niet vinden... Maar nu zit ik wel met de vraag: wat is een droogarmhaak??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een plaatje toegevoegd van wat het is! De officiële benaming van Brabantia is overigens armdoppen met ophangoog. Liefs, Sylvia

      Verwijderen
    2. 🙂 dat verklaart alles! (Ik zie hem nog niet,.......)

      Verwijderen