zaterdag 3 augustus 2024

Side hustle - juli 2024


We zijn alweer een maand verder. Wat gaat de tijd toch snel! Ook deze maand vertel ik jullie weer wat ik verdiend heb met de verschillende 'side hustles' die ik uitvoer. Het houdt mij scherp en hopelijk kan ik jullie er mee vermaken/ inspireren. Ik noteer bedragen in de maand dat ik het betaald heb gekregen. Zo kan het dus zijn dat ik iets al veel eerder 'verdiend' heb, maar nu pas op mijn rekening uitbetaald heb gekregen. 

Klik hier voor eerdere updates.

Al het geld wat ik ontvang met mijn side hustles stort ik op een aparte spaarrekening. Zoals jullie vorige maand hier hebben kunnen lezen, heb ik hier € 500,- vanaf gehaald, voor de beleggingsrekening. Ik had dus begin deze maand nog maar € 138,18 op mijn spaarrekening staan. 

De producten die ik getest heb, daar heb ik niets aan verdiend, ik heb alleen het bedrag terug gekregen wat ik er voor betaald heb. Technisch gezien heb ik dit dus niet 'gespaard', maar voorgeschoten en weer terug ontvangen. Om dit toch inzichtelijk te maken, noteer ik dit bedrag hier wel.

En dan nu.... Tromgeroffel.... Wat heb ik verdiend in juli met mijn side hustles.


Euroclix                    € 0,00
Mysteryshoppen       € 47,65
Enquetes                  € 5,07
Woolsocks                € 22,15

Producttesten/ gratis producten            € 142,27


Het totaal deze maand komt dus op € 74,87. Dit is iets minder dan vorige maand. Gelukkig ben ik niet afhankelijk van deze inkomsten en is het alleen maar mooi mee genomen. Daarnaast ben ik wel erg blij dat ik (weer) zoveel producttesten heb kunnen doen. Ondanks dat dit niet direct geld oplevert, bespaard dit wel geld, doordat we minder producten hoeven te kopen. 

Dankzij het mysteryshoppen staat er nu dus € 213,05 op mijn spaarrekening. Op naar de € 500,- om weer door te storten naar mijn beleggingsrekening

Euroclix

Zoals jullie weten laat ik mijn clix staan voor een betere wisselkoers. De eerstvolgende betere wisselkoers bereik ik bij 20.000 clix. Het saldo van mijn Euroclix is nu 17.750 clix. Dit is 1.583 clix meer dan vorige maand. Ik had verwacht dat dit een wat mindere maand zou worden, maar het gaat gewoon door. Het aantal clix heb ik verdiend met verschillende enquêtes, maar ook doordat ik weer clix kreeg voor producten gekocht voor producttesten. Deze probeer ik altijd met cashback te kopen via Euroclix of via Woolsocks. Daarnaast heb ik voor het eerst ooit clix gewonnen in de lotto. De laatste tijd probeer ik hier wat actiever gebruik van te maken en eindelijk heb ik daardoor iets 'gewonnen'. Met nog minder dan 2.500 clix te gaan, ga ik er inmiddels vanuit dat ik in september de 20.000 clix heb bereikt. Dan kan ik dus € 325,- laten uitbetalen. Ik krijg volgende maand nog wat cashbacks van producten die ik gekocht heb om te testen, dus volgende maand wordt ook gewoon weer een leuke maand! 

Ik zit nog te twijfelen of ik een creditcard van Euroclix er bij neem. Hier zou ik dan de boodschappen en het tanken van kunnen betalen. De creditcard is het eerste jaar gratis, dus we kunnen hem dan mee nemen naar de verre reis en daarna weer opzeggen. In de tussentijd kan ik er dan mee betalen en clix sparen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Wil jij lid worden van Euroclix en doe je dat via mijn link? Dan krijg ik 150 clix en ben ik je eeuwig dankbaar! 

Mysteryshoppen

Ik heb bij meerdere opdrachtgevers opdrachten gedaan. Bij Multi-Value duurt het even voor de uitbetaling komt, dus deze opdrachten zijn al eerder gedaan. Bij Excap krijg ik de betaling wel vrij snel, dus deze zijn korter geleden gedaan. De opdrachten variëren van bellen, tot een adviesgesprek of verkoopgesprek voeren. Soms zit er een aankoopvergoeding in, omdat je een product moet kopen of een drankje moet bestellen om de service te beoordelen, maar deze bedragen zitten niet in het bedrag hierboven genoemd. De opdrachtgevers die ik gebruik zijn Multi-ValueExcap en Roamler. Ik vind ze alle drie betrouwbaar, aangezien ik al verschillende betalingen van deze drie partijen heb ontvangen. 

Ik heb deze maand veel minder verdiend dan vorige maand. Ik had aardig wat opdrachten bij Roamler gedaan, onder andere waarbij je een plant 'test'. De kosten van de plant zit in de gratis producten, de extra inkomsten ervoor bij het mysteryshoppen. Daarnaast had ik nog wat opdrachten gedaan, die nog niet goedgekeurd waren bij Excap, dit is inmiddels allemaal uitbetaald. 

Ik heb al wel weer wat opdrachten voor Multi-Value gedaan, maar het duurt even voordat ik dat geld binnen krijg. Dit zal waarschijnlijk bij volgende maand in zitten. Verder baalde ik nog wel even. Er was een opdracht waarbij je geen vergoeding kreeg, alleen de kosten vergoed die je maakte. Dit lijkt niet interessant, maar het was naar een pretpark waarbij de entree ook vergoed werd. Dit had ik graag willen doen, maar hiervoor was ik te laat. Helaas. 

Enquêtes

Attapol blijft lastig. Ik heb er gewoon niet altijd evenveel zin in. Ik heb deze maand niet veel geld verdiend, maar ik heb er ook niet veel voor gedaan. Ach en iedere euro extra op de bank is eentje extra. Zolang het me niet te veel moeite kost, laat ik de app op mijn telefoon staan en dan zie ik wel wanneer ik weer wat doe.

Woolsocks

Ik koos er deze maand voor om af te romen tot 50 euro. Zoals ik vorige maand aangaf, kan ik het ook om laten zetten naar een cadeaubon. Dit levert meer op. De vraag is alleen, wanneer laat je het dan wel uitbetalen. Ik koos er voor om 50 euro te laten staan. Dit gebruik ik om cadeaukaarten te kopen en het zo meer te laten worden.

Wil jij ook lid worden bij Woolsocks? Als je dit via mij doet, kan ik je een tegoedbon geven van bijvoorbeeld de Hema, Albert Heijn, Zeeman en andere winkels. Neem contact met me op zodat ik je een link kan sturen! 

Producttesten/ gratis producten

Ik heb de categorie een klein beetje hernoemd, omdat de cashback acties hier ook in staan. Zoals aangegeven neem ik dit niet mee in het totaalbedrag, maar wil ik het wel inzichtelijk maken. Ik heb in juni producten getest via Roamler, die ik deze maand liet uitbetalen. Dit waren hortensia's (love dat ik mijn tuin kan vullen met gratis planten!), ik heb een nachtcrème getest, tandpasta, een leave-in mask voor mijn haar en nog wat andere kleine dingen. Helaas nog steeds geen vaatwastabletten :)

Hoe ging het bij jou deze maand?


Liefs,
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten