vrijdag 6 september 2024

Euroclix, bijna bij de zo gewenste uitbetaling!

 Ik zei het al in de maandupdate, maar ik ben er bijna! Ik durf haast wel met zekerheid te zeggen dat ik deze maand een uitbetaling kan doen van € 325,-! 



Het voelt wel een beetje gekkig. Aan het begin van het jaar kreeg ik ineens 6.000 clix, terwijl ik daar volgens mij niets voor had gedaan. Mogelijk heeft iemand gebruik gemaakt van mijn link, ik weet het niet. En toen ging het heel snel. Even voor de beeldvorming: tot dit jaar liet ik maximaal 2 keer per jaar 2.000 clix uitbetalen. Nu dus in 9 maanden 20.000 clix. 

Ik ben er erg blij mee, want samen met dit geld staat er straks weer € 500,- op mijn spaarrekening. En dat kan ik dan weer doorzetten naar de spaarrekening die hoort bij de beleggingsrekening. 

Het betekent ook dat ik dit jaar al meer dan € 1.000,- heb verdiend met mijn side hustles. Toch maar weer lekker meegenomen! 

Op naar de volgende 20.000 clix. Ik denk niet dat het weer zo snel gaat, maar ik ga zeker mijn best doen! 

Liefs,
Sylvia


7 opmerkingen:

  1. Dat dan zeker niet door alleen wat enquetes in te vullen lijkt mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt hoor. We hebben meerdere (grote) dingen voor in huis gekocht, waarbij ik veel gebruik maak van het cashback systeem van Euroclix. Daarnaast probeer ik alle producten die ik test en zelf koop ook met cashback te kopen. Doordat ik dit jaar best veel producten heb getest, ging het aardig snel met de clix! Liefs, Sylvia

      Verwijderen
    2. Mooi als je dat zo kunt doen.Was niet bedoeld als kritiek hoor, vroeg het me gewoon af omdat ik allee enquetes invul .Liefs Ans

      Verwijderen
    3. Het was niet bedoeld als kritiek hoor, gewoon nieuwsgierig, Liefs Ans

      Verwijderen
    4. Hoi Ans, zo had ik het ook zeker niet opgevat hoor :) Liefs, Sylvia

      Verwijderen
  2. Wat een mooi bedrag! Nu wil ik meteen gaan kijken hoe het met mijn Euroclix is : )

    BeantwoordenVerwijderen