woensdag 4 september 2024

Zomerkrassen bij de Albert Heijn

 Ik noemde het eerder al, ook ik deed mee met de zomerkras actie van de Albert Heijn. Er werd gezegd in mijn eerdere blogpost dat gratis niet bestaat. E ondanks dat ik het daar mee eens ben, vind ik het wel een leuke actie. Je krijgt eens andere dingen dan die je normaal koopt en probeert zo ook eens wat anders uit. Daarnaast ben ik van mening dat ik het verschil niet ga maken. En ik ga er ook niet meer boodschappen om doen. 

Bij elke 15 euro kreeg je een kraskaart in de app, waarmee je een gratis prijs kon ophalen. Inmiddels is de actie afgelopen en heb ik alle spullen binnen (en het meeste ook al weer op). Maar wat had ik dan precies? Hieronder een opsomming:

- Alpro Plantgurt no added sugars mango appel
- Alpro Plantaardige drinkyoghurt mango-passie
- Ambi Pur Luchtverfrisser badkamer & toilet katoen
- Doritos Flamin hot
- Dove Men+care eucalyptus mint deodorant
- Hak Kikkererwten
- Heks'nkaas Origineel
- Hertog Ijssalon mini citroentaart meringue
- Lindahls Pro + snack cocoa
- Melkunie Breaker zero aardbei yoghurt
- Mentos Mint 5-pack
- Ricola Cranberry suikervrij
- Ricola Honing citroen echinacea
- Servero Appelmoesjes original
- Spa Touch of lemon
- 2 keer: Unox Good pasta carbonara
- Van Wijngaarden's Zaanse mayonaise
- 2 keer: Chiquita Bananen family pack
- Pepsi Zero lemon
- Samasaya Boemboe nasi goreng
- AH Mini appel bollen gember
- AH Mini appel citroen bollen volkoren
- Witte Reus Wellness scents harmony wc-blok
- Arla Jörd vanille Nordic oats
- DubbelFrisss Boost bosvruchten & appel
- Hak Kidneybonen
- Violife Vioblock ongezouten
- Vitwater Lemon lime

Zoals je kunt zien hebben we heel veel boodschappen gedaan bij de Albert Heijn. Hierin zaten ook de verjaardagsboodschappen van Dochter en doordat we een proefabonnement namen op de bezorging kregen we 2 kraskaarten gratis.

Het meeste hebben we zelf gebruikt. Dat wat we niet konden/ wilden gebruiken, hebben we aan vrienden en familie gegeven of in een voedselkastje hier in het dorp neergezet.

Heb jij uiteindelijk veel kraskaarten gekregen en zaten er leuke dingen bij?

Liefs,
Sylvia


1 opmerking:

  1. Ik kon zelden bij AH, Lidl is voornaamste winkel en bij 15 euro kon je aan rad draaien in de app. Mijn opbrengst: 1 kaasbroodje van 0.89 cent en een croissant of ongeveer die prijs. Ben dus echt goed in de prijzen gevallen ! 😁

    BeantwoordenVerwijderen