zaterdag 10 augustus 2024

Kraskaarten actie AH

 De kraskaarten actie van de Albert Heijn is weer begonnen en nu ik mijn boodschappen laat bezorgen en verder geen boodschappen meer doe, gaat het best hard.

Hoe werkt het ook alweer?

  • Van 29 juli t/m 18 augustus 2024 ontvang je bij elke €15 een kraskaart in de AH app.
  • Verzilver gemakkelijk je kraskaarten in de winkel, op ah.nl of in de AH app.
  • Je krast ALTIJD een GRATIS product.
  • Er zijn meer dan 130 verschillende kraskaarten, welke kras jij?

Ik vind het aan de ene kant jammer dat het alleen nog maar in de app kan. Volgens mij was dit vorig jaar ook al zo en ik mis toch een beetje het zelf krassen. Aan de andere kant kan ik de kaartjes nu ook niet meer kwijtraken en geeft het minder troep, dus het is ook wel lekker overzichtelijk.

Albert Heijn geeft aan dat er meer dan 130 verschillende kraskaarten zijn en toch is het me al gelukt om een dubbele te krassen, namelijk de Spa Touch.

Aan het eind van de actie laat ik jullie weten wat ik allemaal heb op kunnen halen en wat me dat 'bespaard' heeft. In principe haal ik alles op. Als we het dan zelf niet gebruiken, geef ik het aan iemand anders of ik doe het in een voedselkastje. 

Spaar jij ook mee?

Liefs,
Sylvia

3 opmerkingen:

  1. Nee ik kom zelden bij AH, toevallig afgelopen week wel maar slechts 8 euro besteed aan o.a leverworst die we daar erg lekker vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jazeker, hoewel ik meer boodschappen doe bij de Jumbo (en daar ook bestel). Ik heb tot op heden een zakje drop gekregen (wat ik zelf ook graag koop). En een verse pizza Margherita en blueband roombeter. Best tevreden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vreselijke hekel aan dit soort acties. Ten eerste gratis bestaat niet , een supermarkt heeft deze kosten al doorberekend in de prijzen die je normaal betaald. Ten tweede zijn het negen van de tien keer producten die je anders niet zou kopen en of niet lust ,

    BeantwoordenVerwijderen