maandag 14 oktober 2024

Hardloopwedstrijd: de 4 mijl van Groningen

 Voor veel noorderlingen toch wel een bekende hardloopwedstrijd. De 4 mijl van Groningen. Inmiddels kost deze hardloopwedstrijd al € 23,25 en aangezien ik dit veel te veel vind, probeer ik altijd met een bedrijf mee te lopen. De afgelopen jaren loop ik mee met het bedrijf waar ik werk. En ondanks dat ik wel eens sneller heb gelopen, loop ik deze wedstrijd nog steeds met plezier. 


Het leuke van deze wedstrijd is dat er eigenlijk langs de hele kant mensen staan die je aanmoedigen. En dat loopt gewoon heel lekker. Omdat ik steeds met een bedrijventeam meeloop, kan ik nog genoeg mensen aanmoedigen en ga ik dus na de finish altijd in de Herestraat staan bij de rest van de mensen.


Gisteren liep ik in ieder geval beter dan vorig jaar. Helaas nog niet onder de 40 minuten, omdat het zaterdags in mijn rug geschoten was, maar vorig jaar deed ik er nog bijna 50 minuten over en afgelopen juni liep ik de 4 mijl van Zwolle in 42 minuten. Het komt niet eens in de buurt van mijn beste tijd (30:41), maar het trainen werpt zijn vruchten af! Volgend jaar wil ik proberen om hem onder de 38 minuten kan lopen, mits ik weer ergens een startnummer kan regelen natuurlijk! 


Liefs,

Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten