zondag 13 oktober 2024

Nieuwe hobby

 Totaal geinfluenced, maar super leuk. Kleur op nummer. En dan specifiek de boeken van Disney. Ik heb nu eerst 2 boeken gekocht, om te kijken of het leuk blijft en natuurlijk stiften. Ik dacht dat ik met 120 (!) stiften een heel eind zou komen, maar het blijkt nog niet genoeg te zijn. De ene grijs is de andere niet en daar zitten er gewoon niet zo veel van in, in de set. 

Vooralsnog heb ik er al meerdere avonden plezier van gehad en staat de tv beduidend minder aan. Ook zijn er al vriendinnen langs geweest en hebben we samen gekleurd. Het klinkt misschien heel kneuzig, maar het is echt heerlijk ontspannend. In de kast is inmiddels een plekje ingeruimd voor de spulletjes. En het zoeken naar meer stiften is begonnen.  


Mocht iemand dus nog een plek weten waar ik acrylstiften kan vinden in verschillende grijs tinten (die niet te duur zijn), dan hoor ik dit graag! 


Liefs,

Sylvia

1 opmerking:

  1. En wat ga je doen met de kleurplaten als ze klaar zijn?
    Dat vind ik soms het lastige van een dergelijke hobby, het doen is leuk maar dan wordt het een grote verzameling waar je verder weinig mee kan.

    BeantwoordenVerwijderen