vrijdag 11 oktober 2024

Lego testen

 Een kleine post vandaag. Ik test regelmatig spullen via verschillende platformen, waardoor ik deze mag houden en bijvoorbeeld zelf geen deodorant of shampoo hoef te kopen. In ruil daarvoor schrijf ik reviews waarin ik eerlijk aangeef wat ik er van vindt. Meestal goed, maar een enkele keer heb ik ook zeker aangegeven dat ik niet echt fan was van een product.


Anyway, ik had me al meerdere keren ingeschreven voor Lego, maar werd iedere keer niet geselecteerd. Tot vorige week. Dochter is de gelukkige, ik kreeg een 4+ Lego set toegewezen en hij kwam zelfs dezelfde week nog binnen. Dochter heeft woensdag de set helemaal zelf in elkaar gezet, zonder hulp. Ze was er erg blij mee en speelt er tot nu toe iedere dag mee.


Ik hoop dat we nog vaker Lego mogen testen!


Liefs,

Sylvia

1 opmerking: