donderdag 10 oktober 2024

Spelletjes

 Laatst had ik het er met een collega over dat Vriend en ik graag bordspelletjes spelen. Collega doet dit ook, maar helaas niet zoveel met zijn gezub, omdat ze het niet van hem kunnen winnen. 


Daarom had ik hem uitgenodigd om een keer bij ons spelletjes te spelen. Hij ging hier blij op in en zo kwam het dat we gisteravond spelletjes speelden. Het was inderdaad niet makkelijk, maar ik heb toch een potje Catan weten te winnen.


Collega was zo blij, dat hij wat spellen had meegenomen die we mochten hebben. Blij verrast was ik dat hij een hele krat vol met spellen had meegenomen voor ons. Thuis speelden ze deze spellen toch niet meer en hij wou plek maken voor andere spellen. 


Er zitten heel veel leuke spellen tussen, de meeste van 999 games (ook onze favoriet), dus heel erg blij mee. Vriend en ik gaan de komende tijd zeker de spelletjes spelen. En de collega wou er niets voor hebben, maar ik ga zeker nog even iets voor hem halen! Misschien een nieuw spelletje wat zijn gezin wel van hem kan winnen.


Liefs,

Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten