donderdag 25 juli 2024

Een bestelling geannuleerd

 Hier schreef ik nog over een bestelling waar ik lang op moest wachten, maar wat toch nog wel kwam.


 Nu had ik afgelopen week wat besteld voor een review, maar dit werd gewoon geannuleerd door de betreffende winkel. Ik had dit nog niet eerder mee gemaakt. 


Op woensdag bestelde ik een product voor mijn haar. Ik kon het gewoon bestellen en afrekenen en het zou twee dagen erna bezorgd worden. Helemaal prima. Dit gaf ik door aan de reviewsite en de opdracht om te reviewen stond ook klaar. 


Helaas kreeg ik een dag later een mail van de winkelier dat het product niet meer leverbaar was en dat de bestelling geannuleerd zou worden. Het geld zou teruggestort worden. Toen ik op mijn rekening keek was het geld inderdaad al teruggestort. Ik heb vervolgens de reviewsite maar een bericht gedaan dat de bestelling geannuleerd was en dat ik de reviewopdracht dus niet kon doen. Helaas.


Is bij jou wel eens een bestelling geannuleerd?


Liefs,

Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten