vrijdag 26 juli 2024

Vaatwasser, part 4

 Gisteren belde ik naar weer eens met de fabrikant om te vragen hoe het stond met onze nieuwe printplaat. Dat met de hand afwassen begin ik nou wel beu te worden zeg maar. Daarnaast zou het toch wel erg fijn zijn als de vaatwasser het doet met dochters verjaardag.


Ik kreeg zowaar binnen 10 minuten iemand aan de lijn en ze kon me vertellen dat de printplaat binnen was en dat er maandags een monteur langs zou komen. De afspraak was bevestigd middels een e-mail. 


Ik had helemaal geen e-mail gekregen, dus dat was wat gek. Daarnaast zijn wij maandag helemaal niet thuis, dus dat kon ook helemaal niet. De afspraak staat nu voor aankomende donderdag. Ik zou daar een bevestiging van krijgen, maar heb deze niet gekregen. Erg verwarrend allemaal, maar we wachten maar weer af.


Tot de volgende update!


Liefs,

Sylvia

2 opmerkingen:

  1. Jeetje wat een gedoe. Dat duur best nog weer lang zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou toch nog even achter die bevestiging aangaan denk ik. Straks blijf je voor niets donderdag thuis om te wachten op de monteur.

    BeantwoordenVerwijderen