dinsdag 17 september 2024

Nieuwe enquête site: GFK Panel

 Ik gebruik al weer een poosje de site van GFK Panel om enquêtes te doen. 


Ik had al eerder van GFK gehoord, omdat ik daar mijn boodschappen in scan en kwam nu toevallig bij de enquête site van GFK. Ik dacht, proberen kan altijd, maar ik moet zeggen: het gaat best snel! Bij aanmelding krijg je meteen 100 punten en bij 2.000 punten kun je al uitbetalen. Je krijgt via GFK geen cashgeld, maar kunt je punten omzetten in cadeaubonnen. Het voordeel hiervan vind ik, is dat je het niet hoeft op te geven bij de belastingdienst als inkomsten. Ideaal. En je hoeft ook geen bankrekeningnummer of iets door te geven. Erg fijn. 


Op het moment dat er een enquête klaar staat, krijg je een e-mail en kun je de enquête invullen. Je krijgt dan je punten en spaart zo lekker door. Inmiddels heb ik mijn eerste cadeau kaart gekregen. Dit ging allemaal heel soepel. Je hebt veel keuze uit verschillende cadeaubonnen. Zo heb je onder andere de mogelijkheid om voor bol.com te kiezen, de Praxis, Hema of bijvoorbeeld Wehkamp. En er zijn nog veel meer winkels aangesloten! 


Wil jij nou ook enquêtes invullen bij GFK? Ik zou het heel leuk vinden als je dat doet via mijn link. Zo krijg ik er ook weer een kleinigheidje voor! 


Liefs,

Sylvia

1 opmerking:

  1. Ja al heel lang en ook Gfk Digital Trends gedownload, elke week 50 punten door alleen al op internet te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen