woensdag 5 juni 2024

Nog nooit zoveel rente in 1 maand!

 Het grootste gedeelte van het spaargeld van ons gezamenlijk hebben wij bij Centraal Beheer. Wij krijgen hier 2,1% rente over. Niet de hoogste rente als je verder kijkt, maar hoger dan de rente bij de grootbanken en dat is voor ons op dit moment voldoende. 


Afgelopen maand hadden wij € 15,22 aan rente! We kregen dit afgelopen zondag bijgeschreven en ik was blij! Voor sommige mensen misschien een peuleschil, maar wij hebben nog nooit zoveel rente ontvangen.


Het doel voor mei was € 10,- rente. Maar door de teruggave van de belastingdienst en het vakantiegeld wat ik heb ontvangen, werd dit zelfs al € 15,-! Op naar een maand waarin we € 20,- aan rente ontvangen. Dit zal waarschijnlijk aankomende maand nog niet lukken, maar ik verwacht dat dit in augustus of september wel gebeurd. Door mijn loonsverhoging kunnen we namelijk nog sneller sparen. 


Krijg jij veel rente over je spaargeld?


Liefs,

Sylvia

3 opmerkingen:

  1. Geen flauw idee, zal het eens nakijken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat jullie de rente elke maand bij geschreven krijgen. Wij moeten daar helaas een heel jaar op wachten wel kan ik zien wat we tot nu toe hebben opgebouwd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan krijg je (hopelijk) een mooi groot bedrag in 1 keer aan het einde van het jaar!

      Verwijderen