donderdag 2 mei 2024

Side hustle - april 2024


Iedere maand wil ik jullie vertellen hoeveel ik verdiend heb met de verschillende 'side hustles' die ik uitvoer. Zo hou ik mezelf scherp en hopelijk kan ik jullie er mee vermaken/ inspireren. Ik noteer bedragen in de maand dat ik het betaald heb gekregen. Zo kan het dus zijn dat ik iets al veel eerder 'verdiend' heb, maar nu pas op mijn rekening uitbetaald heb gekregen. 


Al het geld wat ik ontvang met mijn side hustle stort ik op een aparte spaarrekening. De producten die ik getest heb, daar heb ik niets aan verdiend, ik heb alleen het bedrag terug gekregen wat ik er voor betaald heb. Technisch gezien heb ik dit dus niet 'gespaard', maar voorgeschoten en weer terug ontvangen. Om dit toch inzichtelijk te maken, noteer ik dit bedrag hier wel.


We laten ook ongeveer maandelijks een boekje met spaarzegels van de AH uitbetalen. Ik zie dit zeker ook als passief inkomen (ook al betaal je het meeste zelf). Echter gaat dit naar de gezamenlijke spaarrekening, dus dit neem ik hier niet in mee.


En dan nu.... Tromgeroffel.... Wat heb ik verdiend in april met mijn side hustles.


Euroclix                    € 0,00

Mysteryshoppen       € 60,55

Enquetes                  € 0,00

Woolsocks                € 11,20


Producttesten           € 98,11


Het totaal deze maand komt dus op  71,55 exclusief het producttesten. Net geen 100 euro, maar een mooi bedrag en ik ben zeker niet ontevreden.

Euroclix

Voor Euroclix geldt dat ik mijn clix eerst laat staan. Ik zit op dit moment op 10.578 clix en hoop voor het einde van het jaar nog 20.000 clix te behalen. Dit is redelijk onmogelijk, maar ik wil het wel proberen en laat het tot die tijd staan. Ik zal in ieder geval op 1 januari een uitbetaling doen ongeacht het aantal clix dat ik op dat moment heb.

Wil jij lid worden van Euroclix en doe je dat via mijn link? Dan krijg ik 150 clix en ben ik je eeuwig dankbaar! 

Mysteryshoppen

Ik heb bij meerdere opdrachtgevers opdrachten gedaan. Meestal duurt het even voor de uitbetaling komt, dus deze opdrachten zijn al eerder gedaan. De opdrachten variëren van bellen, tot een adviesgesprek voeren. Soms zit er een aankoopvergoeding in, omdat je een product moet kopen of een drankje moet bestellen om de service te beoordelen, maar deze bedragen zitten niet in het bedrag hierboven genoemd. De opdrachtgevers die ik gebruik zijn Multi-Value, Excap en Roamler. Ik vind ze alledrie betrouwbaar, aangezien ik al verschillende betalingen van deze drie partijen heb ontvangen.

Enquêtes

Ik heb deze maand geen uitbetaling gehad van Attapol. Ik heb niet zo veel tijd gehad om enquêtes in te vullen, dus ik heb hier niet echt de focus op gehad.

Woolsocks

Iedere eerste van de maand laat ik een uitbetaling doen, als ik de uitbetaalgrens heb behaald. Dit zijn dus inkomsten van de maand ervoor die ik deze maand heb laten uitbetalen.

Wil jij ook lid worden bij Woolsocks? Als je dit via mij doet, kan ik je een tegoedbon geven van bijvoorbeeld de Hema, Albert Heijn, Zeeman en andere winkels. Neem contact met me op zodat ik je een link kan sturen! 

Producttesten

Zoals aangegeven neem ik het producttesten niet mee in het totaalbedrag, maar wil ik het wel inzichtelijk maken. Deze maand kreeg ik een uitbetaling voor het testen van waspods en deodorant. Ik zorg er wel altijd voor dat ik producten test waarvan ik denk dat ik er wat aan heb.

Het product testen doe ik via Roamler. Heb jij nog een andere site of app waarop je dit doet?

Wat vinden jullie van de update in deze vorm? Vind je het leuk om te lezen en moet ik er mee doorgaan? Let me know!

Liefs,
Sylvia
 

2 opmerkingen: