dinsdag 2 juli 2024

Recap juni

 Iedere maand kijk ik terug op de maand om te kijken wat we allemaal gedaan hebben. We hebben het altijd zo druk en ik vind het fijn om er nog even bewust bij stil te staan, wat de leuke dingen waren in de maand. Je vergeet zo snel wat voor leuke dingen je allemaal gedaan hebt. Even terugkijken en bedenken dat je toch wel veel leuke dingen hebt gedaan is voor mij een manier om er nog extra van te genieten.


Hier komt ie:

- We trapten de maand af met een barbecue met vrienden. Hiervoor kochten we een nieuwe barbecue die de avond van te voren nog in elkaar gezet moest worden, maar wat is het fijn om eindelijk weer een barbecue te hebben en er ook gebruik van te maken! 

- Ik had het personeelsfeest deze maand. Mijn werkgever organiseert meerdere keren per jaar iets voor het personeel en het is altijd erg gezellig. 

- Ik liep weer eens een hardloopwedstrijdje en had zowaar ook getraind, zodat ik niet hoefde te wandelen (YES!).

- Ik ging een weekend weg met Dochter.

- We gingen een week op vakantie en hadden eindelijk mooi weer! 


Wat was jou hoogtepunt van de maand?


Liefs,

Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten