vrijdag 4 oktober 2024

Side hustle - september 2024

 

 


3 keer knipperen en ook september is weer voorbij. De maand waarin Dochter voor het eerst naar school ging, ik 35 werd en het einde van het derde kwartaal. 

Ook deze maand vertel ik jullie weer wat ik verdiend heb met de verschillende 'side hustles' die ik uitvoer. Het houdt mij scherp en hopelijk kan ik jullie er mee vermaken/ inspireren. Ik noteer bedragen in de maand dat ik het betaald heb gekregen. Zo kan het dus zijn dat ik iets al veel eerder 'verdiend' heb, maar nu pas op mijn rekening uitbetaald heb gekregen. 

Klik hier voor eerdere updates.

Al het geld wat ik ontvang met mijn side hustles stort ik op een aparte spaarrekening. Vorige maand begon ik deze rekening met € 256,69

De producten die ik getest heb, daar heb ik niets aan verdiend, ik heb alleen het bedrag terug gekregen wat ik er voor betaald heb. Technisch gezien heb ik dit dus niet 'gespaard', maar voorgeschoten en weer terug ontvangen. Om dit toch inzichtelijk te maken, noteer ik dit bedrag hier wel.

En dan nu.... Tromgeroffel.... Wat heb ik verdiend in september met mijn side hustles.


Euroclix                    € 325,00
Mysteryshoppen       € 80,35
Enquetes                  € 1,00
Woolsocks                € 12,77

Producttesten/ gratis producten            € 99,99


Het totaal deze maand komt dus op € 419,12. De zomer is weer voorbij en er wordt dus weer meer verdiend. Ook doe ik weer meer opdrachten, dus ik verwacht de komende maand ook genoeg uitbetaald te krijgen. Ik ben niet afhankelijk van deze inkomsten. Het is mooi meegenomen wat ik verdien en dat maakt dat ik ook kieskeurig ben. Afgelopen maand liet ik me toch verleiden tot een opdracht in de autobranche, maar dit doe ik dus niet weer. Dit is echt niets voor mij.   

Dankzij het mysteryshoppen en de enquetes zou er nu dus € 675,81 op mijn spaarrekening moeten staan. Echter is dat meer dan € 500,- en dus heb ik geld doorgestort naar mijn beleggingsrekening! Een mooie mijlpaal. Er staat nu nog € 175,81 op de spaarrekening. Op naar de volgende € 500,-!

Euroclix

Jullie zien het hierboven al, ik heb eindelijk een uitbetaling gehad van Euroclix! € 325,- wat linea recta naar de beleggingsrekening ging. Het saldo van mijn Euroclix is nu dus 'maar' 179 clix. Dit is 18.940 clix minder dan vorige maand, maar ook deze maand heb ik 1.060 clix verdiend. Over de laatste 10 clix voor de 20.000 heb ik geloof ik iets van een week gedaan. Het schoot maar niet op. Alsof ze me aan het pesten waren. Nog blijer was ik dus toen ik er wel was. 

Ik ben heel benieuwd hoe snel het nu zal gaan. De vorige keer was natuurlijk een gelukje met een boeking op mijn saldo die volgens mij niet aan mij toebehoorde. Ik merkte wel meteen toen ik op de uitbetalingsknop had gedrukt, dat ik niet meer zo vaak keek of er enquetes waren. Ik denk dus dat het wel even zal duren voor ik weer een leuk bedrag heb bij Euroclix. 

Ik zit nog te twijfelen of ik een creditcard van Euroclix er bij neem. Hier zou ik dan de boodschappen en het tanken van kunnen betalen. De creditcard is het eerste jaar gratis, dus we kunnen hem dan mee nemen naar de verre reis en daarna weer opzeggen. In de tussentijd kan ik er dan mee betalen en clix sparen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Wil jij lid worden van Euroclix en doe je dat via mijn link? Dan krijg ik 150 clix en ben ik je eeuwig dankbaar! 

Mysteryshoppen

Ik heb bij meerdere opdrachtgevers opdrachten gedaan. Het zal volgende maand een nog mooier bedrag zijn verwacht ik, ik heb de afgelopen maand veel opdrachten gedaan bij Multi-Value en die zijn allen nog niet uitbetaald. De opdrachten variëren van bellen, tot een adviesgesprek of verkoopgesprek voeren. Soms zit er een aankoopvergoeding in, omdat je een product moet kopen of een drankje moet bestellen om de service te beoordelen, maar deze bedragen zitten niet in het bedrag hierboven genoemd. De opdrachtgevers die ik gebruik zijn Multi-ValueExcap, HS Brands en Roamler. Ik vind ze alle drie betrouwbaar, aangezien ik al verschillende betalingen van deze drie partijen heb ontvangen. 

Enquêtes

Attapol blijft lastig. Ik heb er gewoon niet altijd evenveel zin in. Hierdoor heb ik dus geen uitbetaling gehad en ook voor de volgende maand verwacht ik geen uitbetaling. Dit is toch 1 van de eerste dingen die ik niet meer doe als ik het druk heb en dat heeft ook niet. Ik heb wel 1 euro uit laten betalen bij een andere site, maar hier heb ik zo lang over gedaan dat ik deze ook al weer verwijderd heb. 

Woolsocks

Ik koos er ook deze maand weer voor om af te romen tot 50 euro. Zoals ik vorige maand aangaf, kan ik het ook om laten zetten naar een cadeaubon. Dit levert meer op. De vraag is alleen, wanneer laat je het dan wel uitbetalen. Ik koos er wederom voor om 50 euro te laten staan. Dit gebruik ik om cadeaukaarten te kopen en het zo meer te laten worden. Dit werkt voor mijn gevoel goed. Vooral de cadeaukaart van de Albert Heijn wordt vaak gebruikt, maar ook kun je een cadeaukaart van Kruidvat kopen. Dit is een makkelijke manier om meer geld te maken van je gratis verkregen geld. 

Wil jij ook lid worden bij Woolsocks? Als je dit via mij doet, kan ik je een tegoedbon geven van bijvoorbeeld de Hema, Albert Heijn, Zeeman en andere winkels. Neem contact met me op zodat ik je een link kan sturen! 

Producttesten/ gratis producten

Zoals al eerder aangegeven neem ik de producttesten niet mee in het totaalbedrag, maar wil ik het wel inzichtelijk maken. Ik heb in augustus producten getest via Roamler, die ik deze maand liet uitbetalen. Dit waren onder andere wenkbrauwverf en haarverf. Daarnaast heb ik op wat producten cashback gekregen en heb ik bij het mysteryshoppen producten gekocht waarvoor ik (een gedeelte) van het geld terug kreeg. Het loopt nog niet echt storm bij het producttesten. Het lijkt alsof ik minder uitnodigingen krijg, of de uitnodiging pas krijg als alles al is uitverkocht. Erg jammer. 

Hoe ging het bij jou deze maand?


Liefs,
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten